torsdag 5. september 2013

Jeg blogger? Hva i huleste...

Hadde aldri sett for meg å opprette en blogg men nå har jeg altså gjort det. Helt villt!

Bloggen skal mest sannsynlig handle om sko, luer og...og... vent nå litt...



Sportsfiske!



Grunnen til at det aldri har blitt prioritert å opprette og faktisk sette seg ned å skrive en rapport på en blogg er vel primært at jeg heller har prioritert "tiden-foran-pcen" med andre ting.

Antall fisketimer foran PCen er tidvis mye høyere enn faktisk det man er ute. Studering av sjøkart, flyfoto, søke etter relevant info for arten man skal fiske etter, sortering av bilder fra de ti forrige turene, lage tackler og rigger, forberede agn (sistnevnte gjøres vanligvis ikke foran en PC, men alikevel)...

Får håpe tiden fremover blir riktig prioritert og at jeg ikke blir helt opphengt i å sitte her å skrive om fiskingen istedet for å faktisk være ute å fiske.

Første innlegget som handler om fisk kommer i løpet av en ukes tid håper jeg, har en del bilder og film som skal redigeres først og noen planlagte fisketurer som skal gjennomføres.

Det kan være jeg får et innfall og poster noe i mellomtiden hvis det blir tid.



Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Åååå! Rosafiskeblogg! Kommenterer du på min, får du tre kommentarer tilbAke. Deal? Kleemz!

    SvarSlett
  2. Grattis med steget inn i bloggingen. Enig med forrige taler, vi trenger mer rosa. :D

    SvarSlett

Blogglistenhits

toppliste for bloggere - ToppBlogg

Fiskesnack.com